0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0
0товарів: 0 грн. 

Обмін та повернення зоотоварів

Повернення чи обмін товарів для домашніх тварин належної якості не регламентується окремо Законом України " Про захист прав споживача "

До зоотоварів застосовні самі правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.

Якщо тварині було придбано будь-який товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Ви маєте право звернутися в інтернет-магазин «Дарвін» протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення та вимагати на законні права обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару та немає інших альтернатив для обміну.

При цьому є кілька вимог:

  • товарний вигляд та упаковка продукту не були пошкоджені, всі бирки та ярлики на місці;
  • товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
  • замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
  • товар складений в упаковку так само, як і при отриманні;

Які товари я не можу повернути/обмінювати?

  • дефекти спричинені використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • виникло пошкодження, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин чи комах;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця;
  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
  • Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. щодо реалізації окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
  • продовольчі товари;
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування; тварин, медичний одяг, попони, бандажі тощо.
  • предмети гігієни;
  • м'які чи надувні іграшки;
  • товари для цуценят та кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);
  • парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • рушники, покривала, лежаки, будиночки;
  • зубні щітки, гребінці, гребінці, інструменти для грумінгу;
  • панчішно-шкарпеткові вироби.

Продовольчі товари.

До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати для харчування людина, тварина.

Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після покупки.

Продовольчі товари можуть бути повернені або обміняні, якщо Ви виявили у них суттєві недоліки та порушення норм та вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути зазначені на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення та термін придатності, склад продукту мовою споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків та вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця та юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, масу та обсяг продукту.

З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитись, перейшовши за посиланням .

Повернути ці товари можна тільки через виявлення шлюбу або невідповідність замовлення.

Бракований товар чи товар неналежної якості

Якщо ви отримали товар неналежної якості, скористайтесь формою зворотного зв'язку , вказавши в тексті повідомлення номер замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від вказаного в замовленні), фото та детальним описом ситуації.

Як оформити повернення/обмін?

Ви можете скористатися формою зворотного зв'язку з темою "Обмін та повернення", номером замовлення, номером телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від вказаного в замовленні), фото та детальним описом ситуації. Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.

Звернутися до оператора за телефонами:

☎ (066) 320-90-80

☎ (093) 320-90-80

☎ (095) 320-90-80

☎ (096) 320-90-80

☎ (097) 320-90-80

Протягом години після отримання заяви (в робочий час з 8-00 до 18-00, крім суботи та неділі), ми зв'яжемося з Вами за номером телефону.

Способи повернення/обміну

  • Доставити товар самостійно за адресою: м. Харків, вул. Сухумська, 5, з понеділка до п'ятниці з 9-00 до 17-00
  • Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо таке буде вами зроблено.
  • Кур'єр нашого магазину (для замовлень по Харкову).
  • Транспортною компанією, якою було доставлено ваше замовлення у вашому місті.

Зверніть увагу: повернення чи обмін товару здійснюється лише після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини нашого магазину – транспортні послуги будуть платними, згідно з тарифами перевізників.

Способи відшкодування коштів

  • готівкою;
  • банківська картка.

Зверніть увагу: здійснити повернення коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.

Зверніть увагу, що всі посилки, які надсилаються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність упаковки та відсутність механічних пошкоджень.

Кожне звернення щодо обміну чи повернення розглядається індивідуально.